| Diskutime Shoqerore! | |
|
|
Autori | Mesazh |
---|
SeCuRiTy WebMaster
Numri i postimeve : 857 Age : 38 Vendi Ku Jeton : Albanian Cfar Pelqeni : Futboll Humor : Skemi Frik Nga Cia Strembemi Nga Shiku Jemi Rrac E Forte Rrac Burgaxhiu:P:P Registration date : 01/05/2007
| Titulli: Diskutime Shoqerore! Tue Nov 27 2007, 18:55 | |
| Per Mendimin Tim Duhet Te Jemi Sa Me Aktiv..Rreth Kesaje Teme Sepse Mendoj Qe Ja Vlen Per Te Diskutuar Per Kete Teme Tashme Presh Pergjigjen Tuaj Po Ju Si Mendoni. Mendimi Im Eshte Qe Duhet Te Jemi Sa Me Shom Aktive Me Shoqerine Tone Qe Na Rrethon Si Pershembull Qy admin Qe E Kom Shum Shok Ene Ja Dim Shum Mire Hallet Njeri Tjetrit:). | |
|
| |
ona Kalimtar
Numri i postimeve : 6 Age : 34 Vendi Ku Jeton : usa Cfar Pelqeni : ebhe Humor : uhauah Registration date : 03/02/2008
| Titulli: Re: Diskutime Shoqerore! Sun Feb 03 2008, 19:50 | |
| plz a te qesh pakkkkkkkkkk se me qeshet rreth kesaj teme | |
|
| |
ADM WebMaster
Numri i postimeve : 87 Age : 36 Vendi Ku Jeton : Mire se vini ne Web Sit Tone Ju urojme kenaqsi te madhe ne shoqerine si dhe forumin tone !!! Cfar Pelqeni : Tendo Humor : Corleone Registration date : 29/04/2007
| Titulli: Re: Diskutime Shoqerore! Sat Mar 01 2008, 10:57 | |
| ome mos ja fut kot eeeeeee ja ke fut kot plako hahahahhahahah po kujdes kur te qeshesh se mos te bijn dhomet ose breket hahahhahahhahhaha | |
|
| |
LEANDRO Anetar i/e Rrespektuar
Numri i postimeve : 173 Age : 34 Vendi Ku Jeton : Engjelli I Trishtuar Cfar Pelqeni : The Angel Up In The Sky Humor : Sexy M`Pelqen Shum Registration date : 27/07/2007
| |
| |
SeCuRiTy WebMaster
Numri i postimeve : 857 Age : 38 Vendi Ku Jeton : Albanian Cfar Pelqeni : Futboll Humor : Skemi Frik Nga Cia Strembemi Nga Shiku Jemi Rrac E Forte Rrac Burgaxhiu:P:P Registration date : 01/05/2007
| Titulli: Re: Diskutime Shoqerore! Sun May 04 2008, 11:48 | |
| ona mos qesh se ta caj gojen:P | |
|
| |
Lovely-Girl Kalimtar
Numri i postimeve : 15 Age : 36 Vendi Ku Jeton : Struga Cfar Pelqeni : sweety Humor : shqiperia Registration date : 22/09/2007
| Titulli: Re: Diskutime Shoqerore! Mon May 05 2008, 09:33 | |
| hahah edhe une kete mendim kam qe kjo teme ja vlen per tu diskutuare ja psh une kam se per ke te flas ne kete teme se kam ket kok leshin SeCuRiTy qe e kam shum xhannnnnnnn se i thone nje fjaleje qe shoku mire te behet vlla e shoqja mir te behet moter | |
|
| |
SeCuRiTy WebMaster
| Titulli: Re: Diskutime Shoqerore! Mon May 05 2008, 09:59 | |
| po po e vertete kjo me nje mendim me ty jam:D po ja keto tetjeret ne gjume fare keto:S | |
|
| |
ADM WebMaster
Numri i postimeve : 87 Age : 36 Vendi Ku Jeton : Mire se vini ne Web Sit Tone Ju urojme kenaqsi te madhe ne shoqerine si dhe forumin tone !!! Cfar Pelqeni : Tendo Humor : Corleone Registration date : 29/04/2007
| Titulli: Re: Diskutime Shoqerore! Mon May 05 2008, 11:44 | |
| o ise ca goje do i cashe ones ti re po une ku ta puc ate apo ke byca ??? hahhahahahahhahahhahahhahah uhuhuaauuuhuaaauuhauhuauhauauhauuauhauuauhauhuauh u ca te qeshmje me plak | |
|
| |
SeCuRiTy WebMaster
| Titulli: Re: Diskutime Shoqerore! Mon May 05 2008, 11:51 | |
| Ccncncncncncc Isa Xheloz:P | |
|
| |
Numri i postimeve : 173 Age : 34 Vendi Ku Jeton : Engjelli I Trishtuar Cfar Pelqeni : The Angel Up In The Sky Humor : Sexy M`Pelqen Shum Registration date : 27/07/2007
| Titulli: Re: Diskutime Shoqerore! Mon May 05 2008, 17:11 | |
| lol mos u boj re se sta merr njer jo :p:p hehehe | |
|
| |
| Titulli: Re: Diskutime Shoqerore! Mon May 05 2008, 17:12 | |
| hehehe pa shoqeria ska dashuri dhe miqesi keshtu qe qendro aktive ne kete teme eshte shum e bukur | |
|
| |
Sponsored content
| Titulli: Re: Diskutime Shoqerore! | |
| |
|
| |
| Diskutime Shoqerore! | |
|